Meeting- en Eventplanner (m/v)

Cursus- en vergadercentrum Domstad accommodeert en faciliteert opleidingen, trainingen, bijeenkomsten en congressen voor kleine en grote gezelschappen. Met ons professionele team laten wij onze bezoekers gastvrijheid ervaren. Met oog voor detail verzorgen wij de catering en banqueting en dragen zo bij aan het succesvol organiseren van deze bijeenkomsten.

Wij zijn op zoek naar nieuwe collega’s!!

Cursus- en vergadercentrum Domstad biedt een prettige en vertrouwde omgeving aan voor zowel gasten als medewerkers, waarbij verwachtingen worden overtroffen en voor iedereen plek is. Binnen de kaders van een gezonde bedrijfsvoering gaan wij voor duurzame oplossingen zonder concessies te doen aan ons scherpe prijsbeleid en de kwaliteit.
Heb jij hart voor hospitality en steek je graag de handen uit de mouwen zonder het overzicht te verliezen? Zet jij de gast op de eerste plaats en ben je altijd op zoek naar mogelijkheden? Dan zijn we op zoek naar jou!

Meeting- en Eventplanner (m/v)

Wij zijn op zoek naar een reserveringsmedewerker die bezoekers gastvrij kan verwelkomen en de perfecte service kan verlenen. Deze functie vereist oog voor detail, gastvrijheid en flexibiliteit. Spreekt dit je aan? Lees vooral verder, dan ben jij binnenkort misschien wel onze nieuwe collega!

Wat ga je doen?

  • Alle aanvragen verwerken in het reserveringssysteem SEM en daarmee offertes opstellen voor diverse bijeenkomsten;
  • 1 à 2 dagen per week draag je bij aan de goede ontvangst van de gasten bij de receptie en tijdens de lunch in het restaurant;
  • Je zorgt dat elke vraag via de telefoon en e-mail beantwoord wordt;
  • Tijdens rondleidingen aan gasten die een reservering hebben gemaakt gebruik je je overtuigende verkooptalent om mee te denken met de gast en het maximale uit de bijeenkomst te halen;
  • Overzichten genereren zodat je collega’s weten welke bijeenkomsten die dag geboekt staan;
  • Verzorgen van de facturatie.

Je bent flexibel en kan snel schakelen tussen verschillende werkzaamheden. Je houdt ervan om in een gastgerichte omgeving te werken. Je hebt oog voor detail en je werkt ordelijk en overzichtelijk, waardoor je de controle behoudt, ook als het druk is. Je gaat geen enkele uitdaging uit de weg en je bent oplossingsgericht. Administratief ben je goed onderlegd en je vindt het leuk om dit af te wisselen met receptiewerkzaamheden.

Wat verwachten wij van jou?

  • Je beschikt over MBO+/HBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt bij voorkeur kennis van SEM of een ander reserveringssysteem, procedures en werkmethoden;
  • Je bent representatief, straalt enthousiasme en overtuiging uit en bent zelfbewust en stellig in jouw optreden;
  • Je corrigeert direct als niet aan de eisen wordt voldaan, vraagt terugkoppeling van gasten over kwaliteit en service en komt met voorstellen om zaken beter te doen;
  • Je laat je niet snel uit het veld slaan en richt je niet op problemen, maar op oplossingen.

Wat bieden wij jou?

  • Een functie van minimaal 32 uur;
  • Variabele werktijden tussen 07.30 uur -19.00 uur, incidenteel tot 22.00 uur;
  • Werkdagen doordeweeks, aangevuld met een paar zaterdagen per jaar;
  • Werk op een zeer goed bereikbare locatie vlakbij Station Utrecht Centraal;
  • Een goed marktconform salaris horeca CAO functieschaal 6;
  • Naast je salaris ontvang je een eindejaarsuitkering in de vorm van een “dertiende” maand.
  • Je krijgt 2 weken extra vakantieverlof.
  • Op zon- en feestdagen is Cursus- en vergadercentrum Domstad gesloten.
  • In de zomervakantie zijn we drie weken gesloten, tussen kerst en oud&nieuw één week.

Reageren

We zien je sollicitatie graag tegemoet!
Voor meer informatie kun je contact opnemen met Janine, via de receptie op 030-2927777.
Sollicitaties kunnen gericht worden aan: hr@accommodatiedomstad.nl.