Coronaprotocol en gedragsregels

Cursus- en vergadercentrum Domstad (hierna Domstad) heeft maatregelen getroffen om voor haar gasten en personeel een veilige omgeving te creëren. Dit vraagt van u als gast ook medewerking aan het protocol en de gedragsregels in deze bijzondere tijden van COVID-19. Het Protocol Heropening Horeca van Koninklijke Horeca Nederland alsmede het Protocol verantwoord naar een (bedrijfs-)opleiding/ examen’ afkomstig van de Nederlandse Raad voor Training en Opleiding (NRTO) en de RIVM richtlijnen zijn hierin leidend.

Uitgangspunten

  • Veiligheid van alle gasten en medewerkers van Domstad staat te allen tijden voorop.
  • Richtlijnen van het RIVM zijn leidend voor alle medewerkers en gasten.
  • Focus van dit protocol ligt op de hygiëne- en veiligheidsmaatregelen.
  • Domstad communiceert over de afspraken richting haar relaties en gasten.

Hygiëne en veiligheid

  • Blijf thuis als u verkouden bent of griepklachten heeft.
  • Bij binnenkomst vindt er een controlegesprek plaats.
  • Domstad kan gasten weigeren bij vermoeden van verkoudheid- en/of griepklachten.
  • Als een van uw huisgenoten koorts en/of benauwdheid heeft blijft u ook thuis.
  • Volg altijd de aanwijzingen van het personeel op.
  • Houd tenminste 1,5 meter afstand van elkaar.
  • Schud geen handen.
  • Hoest en nies in de binnenkant van uw elleboog.
  • Was na het toiletbezoek grondig uw handen.
  • Was en desinfecteer uw handen vaak en goed.
  • Wanneer u zich niet houdt aan de 1,5m regels van Domstad en/of de geldende 1,5m regels
    van de overheid dan kan u de toegang tot Domstad worden ontzegd.
  • Reis alleen als het niet anders kan met het OV.

Gebouwen algemeen

  • Bij de ingangen van het pand wordt gezorgd voor desinfectiemiddel voor de handen en Domstad ziet erop toe dat medewerkers en gasten dit gebruiken.
  • Er wordt 1,5 meter afstand gemarkeerd voor de receptie, de toiletgroepen en publieke
    ruimtes.
  • Bij de receptie zijn plexiglas schermen geplaatst.
  • Sleutels worden na het inleveren bij de receptie gedesinfecteerd.
  • Het gebruik van de lift wordt beperkt en is alleen beschikbaar voor medewerkers en gasten
    die geen trap kunnen lopen of met materialen naar een verdieping moeten. Maximaal 1
    persoon in de lift.
  • In het pand zijn looproutes aangeven, door middel van markeringen, om zoveel mogelijk
    kruisend verkeer te voorkomen. In de gangzones moet u altijd rechts houden.
  • Er zijn 2 trappenhuizen voor naar boven en twee trappenhuis voor naar beneden ingedeeld.
  • Alle toiletruimtes, oppervlakten en onze zalen worden vaker schoongemaakt en
    gedesinfecteerd dan normaal.
  • De hele dag door desinfecteren wij alle contactpunten in ons gebouw
  • Niet stilstaan in de gangen en de belijning in acht nemen bij het verplaatsen in de gangen.
  • Het zelfbedieningsrestaurant is tot nader order gesloten.

Voordat uw bijeenkomst start

  • Uw organisatie ontvangt, middels een mail van onze afdeling Reserveringen voor aanvang van uw bijeenkomst het zaalnummer. Wij verzoeken hen het zaalnummer te delen met de cursisten/deelnemers. Het zaalnummer wordt vooraf met de organisatie gedeeld om drukte bij de entree te voorkomen.
  • Cursisten/deelnemers wordt verzocht direct door te lopen naar de ruimte en niet te wachten bij de entree.
  • Alleen de docent/trainer/voorzitter meldt zich bij de receptie om de sleutel op te halen en de lunchtijd af te stemmen.
  • Domstad hanteert standaard een examenopstelling om 1,5 meter afstand rondom de deelnemers te garanderen.

Tijdens uw bijeenkomst

  • In de ruimte is desinfectiemiddel aanwezig en wij verzoeken u bij het betreden en het verlaten van de zaal uw handen te desinfecteren.
  • In de zalen is desinfecterende spray en een poetsrol beschikbaar en u kunt indien gewenst de tafel na binnenkomst nogmaals desinfecteren.
  • Op iedere tafel ligt een papieren onderlegger van A1 formaat voor extra hygiëne.
  • Bij de koffiebuffetjes zijn tissues en handschoentjes beschikbaar om op een hygiënische
    manier zonder direct handcontact koffie en thee in te schenken. Gooi deze na gebruik direct
    weg in de aanwezige afvalbakken.
  • Voor het nuttigen van koffie, thee, water en fris worden alleen disposables gebruikt en
    aangeboden.
  • De lunch wordt in de vorm van lunchpakketten bezorgd in de zaal. Deze worden op de
    aangegeven tijd bezorgd en de lunch dient in de zaal, de lounges of indien het weer het
    toestaat buiten genuttigd te worden met inachtneming van 1.5 meter.
  • Avondmaaltijden worden op een alternatieve manier, per persoon verpakt, aangeboden.

Na afloop van uw bijeenkomst

  • Wanneer de bijeenkomst is beëindigd dient u de aangegeven looproute te volgen om het
    pand te verlaten.
  • Houd bij het verlaten van de verschillende ruimtes 1,5 meter afstand.

 

Contact

Vragen of reserveren? Wij staan voor u klaar:
030 – 29 27 700

Contact

Dagdelen

Ochtend 08.30 uur – 12.30 uur
Middag 13.00 uur – 17.00 uur
Avond 18.00 uur – 22.00 uur