Coronaprotocol en gedragsregels

Cursus- en vergadercentrum Domstad (hierna Domstad) heeft maatregelen getroffen om voor haar gasten en personeel een veilige omgeving te creëren. Dit vraagt van u als gast ook medewerking aan het protocol en de gedragsregels in deze bijzondere tijden van COVID-19. Het Protocol Heropening Horeca van Koninklijke Horeca Nederland alsmede het Protocol verantwoord naar een (bedrijfs-)opleiding/ examen’ afkomstig van de Nederlandse Raad voor Training en Opleiding (NRTO) en de RIVM richtlijnen zijn hierin leidend.
(bijgewerkt op 14-10-2020)

Uitgangspunten

  • Veiligheid van alle gasten en medewerkers van Domstad staat te allen tijden voorop.
  • Richtlijnen van het RIVM zijn leidend voor alle medewerkers en gasten.
  • Focus van dit protocol ligt op de hygiëne- en veiligheidsmaatregelen.
  • Domstad communiceert over de afspraken richting haar relaties en gasten.

Hygiëne en veiligheid

  • Blijf thuis als u verkouden bent of griepklachten heeft.
  • Domstad kan gasten weigeren bij vermoeden van verkoudheid- en/of griepklachten
  • Als een van uw huisgenoten koorts en/of benauwdheid heeft blijft u ook thuis.
  • Volg altijd de aanwijzingen van het personeel op.
  • Houd tenminste 1,5 meter afstand van elkaar.
  • Schud geen handen.
  • Hoest en nies in uw elleboog.
  • Was na het toiletbezoek grondig uw handen.
  • Was en desinfecteer uw handen vaak en goed.
  • Voor het gebruik van de Coffee lounges bent u verplicht uw handen te desinfecteren.
  • Wanneer u drinken heeft gepakt in de Coffee lounge verlaat u direct deze ruimte.
  • Wanneer u zich niet houdt aan de 1,5m regels van Domstad en/of de geldende 1,5m regels van de overheid dan kan u de toegang tot Domstad worden ontzegd.

Gebouwen algemeen

  • Bij binnenkomst bent u verplicht uw handen te desinfecteren.
  • Onze medewerkers dragen een mondkapje in de publieke ruimtes, van gasten wordt hetzelfde gevraagd.
  • Er wordt 1,5 meter afstand gemarkeerd voor de receptie, de toiletgroepen en publieke ruimtes.
  • Bij de receptie zijn plexiglas schermen geplaatst.
  • Het gebruik van de lift wordt beperkt en is alleen beschikbaar voor medewerkers en gasten die geen trap kunnen lopen of met materialen naar een verdieping moeten. Maximaal 1 persoon in de lift.
  • In het pand zijn looproutes aangeven, door middel van markeringen, om zoveel mogelijk kruisend verkeer te voorkomen. In de gangzones wordt verzocht om altijd rechts aan te houden.
  • Voor het gebruik van de Coffee lounges bent u verplicht uw handen te desinfecteren.
  • Er zijn 2 trappenhuizen voor naar boven en twee trappenhuis voor naar beneden ingedeeld.
  • Alle toiletruimtes, oppervlakten en onze zalen worden vaker schoongemaakt en gedesinfecteerd dan normaal.
  • De hele dag door desinfecteren wij alle contactpunten in ons gebouw
  • Niet stilstaan in de gangen en de belijning in acht nemen bij het verplaatsen in de gangen.
  • Domstad hanteert standaard een examenopstelling in de zalen om 1,5 meter afstand rondom de deelnemers te garanderen.

Voordat uw bijeenkomst start

  • Uw organisatie ontvangt, middels een mail van onze afdeling Reserveringen voor aanvang van uw bijeenkomst het ruimtenummer. Wij verzoeken hen het ruimtenummer te delen met de cursisten/deelnemers. Het ruimtenummer wordt vooraf met de organisatie gedeeld om drukte bij de entree te voorkomen.
  • Iedereen wordt verzocht direct door te lopen naar de ruimte en niet te wachten bij de entree.
  • De trainer/organisator ontvangt bij de sleuteluitgifte een registratieformulier voor de contactgegevens t.b.v. een eventueel bron- en contactonderzoek en laat deze door alle aanwezigen invullen. Het ingevulde formulier wordt ingeleverd bij de receptie en na 14 dagen vernietigd.
  • Pauzetijden worden bij de sleuteluitgifte indien nodig afgestemd met de trainer/organisator om drukte bij de coffee lounges te voorkomen.

Tijdens uw bijeenkomst

  • Wanneer u in de zaal zit mag uw mondkapje af. Verlaat u de zaal zet uw mondkapje dan weer op.
  • In de ruimte is desinfectiemiddel aanwezig om indien gewenst uw handen nogmaals te desinfecteren.
  • In de zalen is desinfecterende spray en een poetsrol beschikbaar en u kunt indien gewenst de tafel nogmaals desinfecteren.
  • Op iedere tafel ligt een papieren onderlegger van A1 formaat voor extra hygiëne.
  • Indien er lunch is gereserveerd wordt deze in de vorm van lunchpakketten bezorgd in de zaal. Deze worden op de aangegeven tijd bezorgd en de lunch dient in de zaal of indien het weer het toestaat, buiten genuttigd te worden met inachtneming van 1,5 meter.
  • In de ruimte is de trainer/organisator verantwoordelijk voor de handhaving van de 1,5 meter maatregelen.

Na afloop van uw bijeenkomst

  • Wanneer de bijeenkomst is beëindigd dient u de aangegeven looproute te volgen om het pand te verlaten.
  • Houd bij het verlaten van de verschillende ruimtes 1,5 meter afstand en draag een mondkapje.

 

Contact

Vragen of reserveren? Wij staan voor u klaar:
030 – 29 27 700

Contact

Dagdelen

Ochtend 08.30 uur – 12.30 uur
Middag 13.00 uur – 17.00 uur
Avond 18.00 uur – 22.00 uur